MANİSA’nın Yunusemre ilçesinde, çalıştıkları fabrikadan 10 ton demir çalarak hurdacıya sattıkları ileri sürülen 4 şüpheli, jandarma tarafından gözaltına alındı.
Manisa Organize Sanayi Bölgesi’nde beton ve prefabrik yapı üreten bir fabrikadan geçen 13 Temmuz’da 10 ton inşaat demirinin çalındığını tespit eden yöneticiler, durumu jandarmaya bildirdi. Şikayet üzerine harekete geçen jandarma, demirlerin Emlakdere Mahallesi’nde bir hurdacıya satıldığını belirledi.
Hurdacının verdiği eşkalden yola çıkan jandarma, demirleri çalıp, sattıkları ileri sürülen şüphelilerin fabrika çalışan M.A. (39), Ö.A. (27), C.A. (28) ve O.A (26) olduğunu belirleyip, gözaltına aldı. Şüpheliler, Manisa Devlet Hastanesi’ndeki sağlık kontrollerinin ardından adliyeye sevk edilirken, çalınan demirler ise tutanakla fabrikaya teslim edildi.
– Manisa
Gördes, 15 Temmuz’a Hazırlanıyor
1
Sivas Belediyespor – Manisa Büyükşehir Belediyespor: 2-0
6101 kez okundu
2
Forum Magnesia Yönetimi Kadınları Unutmadı
5366 kez okundu
3
Kulalı Süt Üreticileri Manisa Tarım Fuarında
892 kez okundu
4
Geleceğin Yıldız Adayları Manisa Büyükşehir’de Yetişecek
823 kez okundu
5
Başkan Ergün Saruhanlı Belediyesini Ziyaret Etti
814 kez okundu