Manisa’nın Şehzadeler ilçesinde bir kafeteryanın çatı katında bulunan baz istasyonunda yangın çıktı.
Alınan bilgiye göre, Utku Mahallesi’nde bir kafeteryanın çatı katındaki baz istasyonunun trafosu, henüz belirlenemeyen nedenle önce patladı, sonra yanmaya başladı.
Yangın nedeniyle çevredeki vatandaşlar panik yaşadı, kafeteryanın bulunduğu cadde trafiğe kapatıldı.
İşletme çalışanlarının ilk müdahaleyi yaptığı yangın, daha sonra itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.
Kimsenin yaralanmadığı yangında iş yerinde hasar oluştu.
Yangının kesin çıkış nedeninin öğrenilmesi için soruşturma başlatıldı.
Baz İstasyonu Trafosu Alev Alev Yandı
1
Sivas Belediyespor – Manisa Büyükşehir Belediyespor: 2-0
6103 kez okundu
2
Forum Magnesia Yönetimi Kadınları Unutmadı
5366 kez okundu
3
Kulalı Süt Üreticileri Manisa Tarım Fuarında
892 kez okundu
4
Geleceğin Yıldız Adayları Manisa Büyükşehir’de Yetişecek
823 kez okundu
5
Başkan Ergün Saruhanlı Belediyesini Ziyaret Etti
815 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.