Manisa Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde modernize edilen ve şartları günbegün daha iyi hale getirilen Hayvan Bakım ve Tedavi Merkezi, Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Uğur Bayil ile Veteriner Hekim Engin Bahçeci’yi ağırladı.
Manisa Büyükşehir Belediyesi Hayvan Bakım ve Tedavi Merkezi, Tarım İl Müdürlüğü Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Uğur Bayil ile Denetçi Sorumlu Veteriner Hekim Engin Bahçeci tarafından denetlendi. Denetimde Manisa Büyükşehir Belediyesi Sağlık İşleri Dairesi Başkanı Talip Akbaş, Veteriner İşleri Şube Müdürü İsmail Çam ve merkez görevlileri hazır bulundu. Bölümleri tek tek gezen Bayil ve Bahçeci, Hayvan Bakım ve Tedavi Merkezi’ne tam not verdi. Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün öncülüğünde merkezin tüm şartlarının günbegün iyileştirildiğini belirten Sağlık İşleri Dairesi Başkanı Talip Akbaş, tüm canlıların yaşamına saygı ilkesiyle çalışmalarını sürdürdüklerini söyledi. – MANİSA
Galatasaray, Keçiörengücü’ne Konuk Oluyor
1
Sivas Belediyespor – Manisa Büyükşehir Belediyespor: 2-0
6103 kez okundu
2
Forum Magnesia Yönetimi Kadınları Unutmadı
5367 kez okundu
3
Kulalı Süt Üreticileri Manisa Tarım Fuarında
893 kez okundu
4
Geleceğin Yıldız Adayları Manisa Büyükşehir’de Yetişecek
823 kez okundu
5
Başkan Ergün Saruhanlı Belediyesini Ziyaret Etti
816 kez okundu