MANİSA’nın Salihli ilçesinde inşaatın çatısında mahsur kalan kedi, belediye ekiplerinin çalışmasıyla kurtarıldı.
Sağlık Mahallesi 187 Sokak 126 numaradaki inşaatın çatı katında kedi olduğunu görenler, belediye ekiplerinden yardım istedi. Salihli Belediyesi ekipleri, kediyi kurtarmak için operasyon düzenledi. Ekiplerin uzun süren uğraşları sonucu yakalanarak kafese konulan kedi, Salihli Belediyesi Hayvan Tedavi ve Bakım Merkezi’ne götürüldü. Kedinin kontrol amaçlı merkezde gözlem altında tutulacağı belirtildi.
– Manisa
Büyükelçiler Festivale Davet Edildi
1
Sivas Belediyespor – Manisa Büyükşehir Belediyespor: 2-0
6082 kez okundu
2
Forum Magnesia Yönetimi Kadınları Unutmadı
5355 kez okundu
3
Kulalı Süt Üreticileri Manisa Tarım Fuarında
887 kez okundu
4
Geleceğin Yıldız Adayları Manisa Büyükşehir’de Yetişecek
817 kez okundu
5
Başkan Ergün Saruhanlı Belediyesini Ziyaret Etti
795 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.