Manisa’da baz istasyonu yangını
MANİSA’nın Şehzadeler ilçesinde 6 katlı bir apartmanın çatısında bulunan baz istasyonunda yangın çıktı. Alevler itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken, büyük oranda zarar gören baz istasyonu kullanılmaz hale geldi.
Bugün saat 12.30 sıralarında Utku Mahallesi, Mustafa Kemal Paşa Caddesi üzerinde bulunan 6 katlı bir apartmanın çatı katındaki baz istasyonunda, patlama sesiyle birlikke yangın çıktı. Patlama sesini duyan, ardından yükselen dumanları farkeden apartman sakinleri, kısa süreli panik yaşarken, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. İtfaiye ekipleri su sıkarak alevlere müdahale ederken, polis ekipleri de gerekli güvenlik önlemlerini alarak caddeyi trafiğe kapattı. İtfaiye ekileri, alevleri yaklaşık 30 dakikalık bir çaba sonucunda söndürürken, büyük oranda zarar gören baz istasyonu kullanılmaz hale geldi. Polis soruşturma başlatırken, yangının çıkış nedeninin araştırıldığı bildirildi.
Ahırda Ölü Bulunan İmam ve Eşi Toprağa Verildi
1
Sivas Belediyespor – Manisa Büyükşehir Belediyespor: 2-0
6106 kez okundu
2
Forum Magnesia Yönetimi Kadınları Unutmadı
5368 kez okundu
3
Kulalı Süt Üreticileri Manisa Tarım Fuarında
894 kez okundu
4
Geleceğin Yıldız Adayları Manisa Büyükşehir’de Yetişecek
823 kez okundu
5
Başkan Ergün Saruhanlı Belediyesini Ziyaret Etti
818 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.