Manisa’nın Selendi ilçesinde ahşap bir evde çıkan yangında ölen ya da yaralanan olmazken ev tamamen kullanılamaz hale geldi.
Yangın Manisa’nın Selendi ilçesine bağlı Karabeyler Mahallesinde Nazmi Gürbüz’a ait ahşap evde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre ahşap evin bacasının temizlendiği sırada bacada biriken sönmemiş kurum parçaları odaya döküldü. Odadaki eşyaların tutuşması sonrası yangın büyüdü. Haber verilmesi sonrası olay yerine gelen Manisa Büyükşehir Belediyesine bağlı itfaiye ekipleri yangını söndürdü. Evin ahşap olması nedeniyle yangın evin üst katını kısa sürede tamamen kullanılamaz hale getirdi.
Yangında ölen ya da yaralanan olmazken, yangının çıkış sebebiyle ilgili soruşturma başlatıldı. – MANİSA
Gördes’e 83 Milyon Liralık Yatırım
1
Sivas Belediyespor – Manisa Büyükşehir Belediyespor: 2-0
6082 kez okundu
2
Forum Magnesia Yönetimi Kadınları Unutmadı
5355 kez okundu
3
Kulalı Süt Üreticileri Manisa Tarım Fuarında
887 kez okundu
4
Geleceğin Yıldız Adayları Manisa Büyükşehir’de Yetişecek
817 kez okundu
5
Başkan Ergün Saruhanlı Belediyesini Ziyaret Etti
795 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.